Stand ve Fuar Reklam Uygulamaları

Stand ve Fuar Reklam Uygulamaları

Stand ve fuar reklam uygulamaları, bir şirketin veya markanın tanıtımını yapmak, ürün ve hizmetlerini sergilemek, yeni müşteriler çekmek ve iş bağlantıları kurmak amacıyla kullanılan etkili pazarlama stratejileri arasında yer almaktadır. Özellikle fuarlar, şirketinizi, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtacağınız ve bilinirliliğinizi artırabileceğiniz sektörel buluşma yerleridir. Burada firmanıza özgü yaptıracağınız dikkat çekici ve özgün stand tasarımlarıyla ön plana çıkabilirsiniz.

Stand tasarımı, firmanın görsel kimliğini yansıtan, dikkat çekici ve etkileyici bir görsel sunum oluşturmayı sağlar. Stand tasarımlarında, modüler panel, strafor panel ve ahşap malzemeler kullanılmaktadır. Bununla beraber poster, afişler, folyo baskı, klik çerçeve, portatif ürün sergileme rafları, broşürler, pvc özel panolar, tanıtım masaları, örümcek stand, pleksi kesim vb. ürün ve uygulamaları hem ek bir destek hem de alternatif birer ürün olarak hizmet vermektedir. Logo, renkler, afişler, grafikler ve ürün sergileme alanları, stand tasarımının önemli unsurları arasında yer almaktadır.

Baskılı detaylarla beraber görsel ve işitsel çözümlerde standlarda kullanılmaktadır. Televizyon, dijital ekranlar, dokunmatik paneller, video konferans cihazları vb. gibi teknolojik çözümler kullanılarak katılımcıların dikkati çekilebilir. 

Fuarlarda katılımcılara verilmek üzere standlarda ücretsiz dağıtılan promosyon ürünler, ziyaretçilerin markayı hatırlamasını sağlayabilir. Bu ürünler arasında kalem, not defteri, broşür, kupa, şapka gibi çeşitli promosyonlar bulunabilir. Stand ve fuar reklam uygulamaları, doğru strateji ve yaratıcı bir yaklaşımla beraber marka bilinirliğini artırır, müşteri ilişkilerini güçlendirerek yeni iş fırsatları yaratmaktadır.

Stand ve Fuar Reklam Uygulamaları Ne Gibi Avantajlar Sağlar ?

Stand ve fuar reklam uygulamaları alanının firma tanıtımı açısından birçok getirisi bulunur. Bu tabelalar potansiyel alıcılar ile görüşme imkanı sunan standlar aracılığı ile doğrudan iletişime olanak tanır. Müşteri ile doğrudan iletişim kurmanın yanı sıra fuar süresince dağıtılan ücretsiz promosyon ürünler ile fuar bitiminden sonra da ürünlerin müşteriler tarafından kullanımı ile reklam devam ettirilmiş olur. Başka bir deyişle fuar süresince dağıtılan ücretsiz ürünlerin uzun vadede reklam süreci ve getirisi oldukça yüksektir. Bu noktada dağıtılacak ürüne dikkat etmek gerekir çünkü çabuk tüketilen bir ürün reklamın süresini ve kalıcılığını azaltacaktır. İkramlık gibi ürünlerin verilmesi yerine defter, kalem, çanta gibi daha kalıcı ve göz önünde duran ürünlerin verilmesi önerilmektedir.

Fuarlarda Stand Tasarımı Nasıl Olmalıdır ?

Markanızın veya mesajınızın etkili bir şekilde iletilmesini sağlamak için kullanmayı planladığınızın stand tasarımının çeşitli seçenekleri bulunur. Estetik, minimalist ve modern bir tasarım fuar esnasında oluşan ilgiyi standa değil tanıttığınız ürün ya da hizmete odaklanılmasını sağlayacaktır. Fuarlarda kullanılan stand ve fuar reklam uygulamaları, ortamın, ürünün, hizmetin konseptine, etkinliğin konumuna, yerleşim alanına,  faaliyet gösterdiğiniz sektöre, potansiyel müşteri profilinize göre; PVC, metal, ahşap ve türevleriyle ya da bunların kombinasyonlarıyla şık, göz alıcı modüler standlar şeklinde hazırlanabilir.

Fuar ve Stand Kurulum Fiyatları

Fuar ve Stand Kurulum fiyatları kullanacağınız alana, boyutlara ve malzeme türüne göre değişmektedir, fiyatları doğru, ucuz alabilmek güvenilir ve hızlı  temin edebilmek için 0 262 646 27 46 numaralı hattımızdan bizleri arayabilir kullanacağınız alanı belirterek detaylı bilgiler verdikten sonra fiyatlara ulaşabilirsiniz. Sadece ürün almak için değil kafanızdaki tüm soruları cevaplandırmak için bizlerle iletişime geçebilirsiniz.